Чи можете проконсультувати з вибором правильного продукту?

Телефонуйте за номерами телефону в контактах і ми будемо раді допомогти вам у виборі необхідних дієтичних добавок, які представлені на нашому сайті.

 

Як я можу отримати інформацію про наявність продуктів, які цікавлять мене?

Якщо товар на сайті в наявності - ви можете його оформити на доставку. Якщо немає в наявності, замість кнопки "Купити" буде "Повідомити, коли з‘явиться", тисніть її і товар буде доданий в "Обране" у вашому особистому кабінеті, вам прийде автоматичний лист, коли товар знову буде в наявності. Ви також можете самостійно додавати будь-які товари в "Обране" і слідкувати за їх наявністю.

 

Чи обов'язково реєструватися на сайті для оформлення замовлення?

Ні, ви можете заповнити лише ім‘я, телефон та місто або оформити швидке замовлення, залишивши тільки ім‘я та телефон. Але мати свій особистий кабінет набагато зручніше, за допомогою нього ви будете знати, що оформлювали раніше, простіше буде оформити нове замовлення, не потрібно буде повторно вносити свої дані, та зможете додавати товари у "Обране". При першому замовленні достатньо просто внести свій email і ви будете автоматично зареєстровані і залогінені в кабінеті, на пошту вам прийде лист з можливістю відновлення паролю. Також ви можете оформити замовлення за телефонами, зазаначеними у контактах.

 

Чому я не можу зайти до особистого кабінету?

Скоріше за все ви використали неправильний пароль або не той email. Натисніть кнопку "Відновити пароль" та введіть email, який використали при реєстрації або коли оформлювали попереднє замовлення. Вам на пошту прийде лист для відновлення. Враховуйте, що при введенні email при замовленні, система автоматично створює вам особистий кабінет та логіниться у ньому, вам одразу приходить лист для відновлення паролю, якщо ви хочете його змінити.

 

Як проходить інформування про створення замовлення та його статус?

Після створення замовлення вам прийде смс на телефон, також прийде підтвердження на email, якщо ви його залишали при замовленні. Вся подальша інформація про рух вашого замовлення буде приходити по смс: відправка та номер ТТН (код посилки на пошті), про те, що посилка прийшла на пошту, а також, якщо вже збігає термін зберігання на пошті. Якщо вам після оформлення замовлення не прийшли повідомлення на пошту або в смс, а також не зателефонував менеджер, зателефонуйте нам на номер в контактах.

 

Як я можу відстежувати замовлення на пошті?

Після відправки вашої посилки, вам надійде смс з ТТН транспортної компанії. Цей номер можете ввести по наступних посиланнях, в залежності, від обраної вами транспортної компанії і дізнатись на якому етапі ваша посилка:
НОВА ПОШТА
УКРПОШТА

Увага! Після прибуття на пошту. посилки зберігаються на відділенні обмежену кількість днів (зазвичай 5-6), потім автоматично повертаються відправнику!

 

Мені прийшла пошкоджена посилка. Що мені потрібно зробити?

Якщо вам прийшов пошкоджений товар, ви повинні перевірити це на пошті і подати скаргу на відділенні, або відмовитись від отримання товару (за це ви нічого не платите). Інакше ми не зможемо з‘ясувати з чиєї вини відбулося пошкодження товару.

 

Чому візуально товар на сайті відрізняється від того, який мені привезли?

Багато виробників досить часто змінюють дизайн цілих серій своїх продуктів або окремих товарних позицій. Нова партія може прийти з повністю новим дизайном, а на нашому сайті ще не встигнуть змінити картинку товару, але це залишається все той же товар, але просто в іншій упаковці. Часто відбувається ситуація, коли паралельно продається і стара і нова партії, а на сайті може бути картинка або старого, або нового дизайну продукту.


Чому таке різке зростання цін?

Ми продаємо товари закордонних виробників і їх вартість безпосередньо залежить від курсу гривні по відношенню до долара і євро. Таким чином при зростанні курсу - ціни ростуть, при падінні - падають, залежність пряма і постійна. Також враховуйте, що виробники можуть піднімати свої ціни в валюті, враховуючи загальносвітову інфляцію, або інфляцію в своїй країні.